Sunday 25 May 2014

Musafir di Jalan ALLAH

Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Al-Hamdulillah...hari ini penulis masih punya kesempatan untuk meneruskan kehidupan ini pantas mencoret sesuatu buat blog tercinta yang tersimpan bermacam jenis perasaan & perkongsian di dalamnya. Al-Hamdulillah...penulis bangun mengucap syukur padaNya kerana Islam & iman masih terpahat kemas di dadanya. Harapnya sahabat-sahabat & anak-anak sekalian juga begitu. 

Hari ini penulis hanya mahu berkongsi cerita tentang musafir. Kongsi kisah menjadi pengembara di bumi ALLAH. Sejak bergelar pelajar praktikal di Selangor, kakinya tak pernah diam berjalan. Mengembara mengelilingi dunia melihat alam yang penuh makna. Merenung pada penciptaan ALLAH yang Maha Hebat untuk ditatapi & sesuai bagi mereka yang mahu menenagkan fikiran. Di kesempatan ini penulis mahu mengucapkan selamat bercuti buat semua pelajar sekolah yang bakal bercuti pertengahan tahun daripada 28 Mei hinggalah 15 Jun 2014. Selamat bercuti. 'Happy Holiday'.

Moga cuti ini memberi kalian peluang untuk meneroka alam ciptaan ALLAH & menjadikan kita hambaNya yang sentiasa bersyukur. Jom, tengok gambar...







No comments:

Post a Comment