Wednesday 18 December 2013

Hadiah Istimewa (2)

SAMBUNGAN

Terima kasih buat semua yang menghargai kewujudan diri penulis. Hanya ALLAH sahaja yg mempu membalas jasa & kebaikan kalian.

Ucapan ke-5 dari shbt yang bernama Siti Adyani Maliki, "Salam w.b.t...sobahal khair. Selamat hari lahir ukhti yang sentiasa dirindui& dihormati...semoga hidup akak lebih bahagia & dirahmati. Good luck for everything you do:-)"

Ucapan ke-6 dari shbt yang bernama Nazirah Hashim merangkap roomate penulis, "Salam ukhti, sanah helwah yer. Moga akak terus kuat & istiqomahdlm perjuangan ini...hidup dlm perjuanganadalah anugerah terindah dari ALLAH...moga sama2 kita terus berjuang ke syurgaNya...cepat dapat jodoh yer...hehehe."

Ucapan ke-7 dari shbt bernama Nor Shahierah Ismail, "Sanah helwah ya ukhti jameelah! Happy birthday. Selamat ulang tahun kelahiran ukhti! May ALLAH bless you always, ease you path in seeking knowledgaand toward jannah afterwards! Semoga sentiasa berada di bawah rahmat & kasih sayangNya."

Ucapan ke-8 sampai ucapan ke-100 semua tersenarai dalam SMS telefon bimbit & FB penulis. Alhamdulillah...tahun ini penulis dapat kumpul 5 buah hadiah, paling berharga hadiah doa-doa yang dikirim oleh insan-insan yang mengenali penulis. Apa tujuan penulis 'post' kisah ni dalam blog? Tujuannya penulis nak mengucapkan ribuan &jutaan terima kasih kepada semua yang menghargai kehadiran penulis di sisi mereka. Penulis tak tau nak ingat macam mana kebaikan2 mereka. Hanya dengan mencoret kebaikan mereka di blog ini mampu memberi momen indah buat penulis.

Jom, kita tengok gambar2 kat bawah:


Hadiah tudung dari kak Wanie & 'perfume' dari adik perempuan penulis.

Ni hadiah dari sahabat Jordan namanya Wazeerah...

Wazeerah


Ni dari mantan pelajar tamhidi...sekarang dah jadi pelajar degree.

Paling istimewa hadiah dari pelajar tamhidi...nama dia Hidayah Ibrahim.
Dia tahu penulis sangat sukakan buku & buku BI ni adalah buku pertama 
penulis yang berbahasa Inggeris.

No comments:

Post a Comment