Thursday 26 September 2013

Happy Birthday My brother

Dedikasi cinta seorang adik.


27 September detik kelahiran yang dinanti oleh seorang ayah. Kelahiran anak ke duanya yang diberi nama Shukri bin Yaakob. Bayi lelaki yang sangat comel melakar kebahagiaan & harapan pada wajah tua seorang ayah. Ayah sempat melaungkan azan di telinga cahaya matanya. Linangan air mata bercampur baur dengan kegembiraan memeriah suasana tenang pada hari tersebut. Kehadiran anak lelaki buat ayah rasa bangga, buat ayah rasa bahagia kerna dia di kurnia anak sebagai penyambung generasinya.


Abang, biar ayah jarang mengucap kata cinta & sayang pada kita...ingatlah, ayah amat meyayangi kita terutama abang. Biar kita jarang melihat kasih sayangnya tapi percayalah kasih & cinta ayah terhadap anak2nya sentiasa mekar di hati seorang insan bergelar bapa.


Insan ini sekarang sudah menjangkau usia dewasa. Mempunyai anak2 yang comel penghias rumah tangga. Bahagia membina rumah tangga harmoni bersama isteri & anak2. Sang ayah saat ini merindu wajah sang anak. Adik2nya merindu kehadiran seraut wajah yang mereka panggil sebagai abang. Walau kesibukan menghiasi tugasmu duhai abang, adik2mu mendoakan yang terbaik untukmu. 


Inilah dia insan yang kami panggil abang...penyeri kala duka, pengingat kala leka, pemberi kala tersepit. Moga ikatan adik beradik kita kekal hingga ke syurga

SELAMAT HARI LAHIR BUAT ABANG (SHUKRI BIN YAAKOB) YANG DISAYANGI KERANA ALLAH
SANAH HELWAH YA AKHI
ZHU NI SHENG RE KUAI LE GE GE
HAPPY BIRTHDAY MY BROTHER. MAY ALLAH ALWAYS BLESS YOU.

No comments:

Post a Comment