Monday 30 September 2013

Dedikasi Cinta buat Keluarga Tersayang

Berjauhan dengan keluarga membuatkan penulis belajar merindui mereka. & Telefon memainkan peranannya kala penulis merindui suara kecil adik2 tercinta & suara merdu ibu ayah yang banyak memberi semangat pada penulis. Dedikasi cinta ini dilantunkan buat mama & ayah tercinta. Moga kalian bisa kuat menghadapi ujianNya.
Terima kasih mama & ayah. Kasih sayang kalian tiada ganti.


Tak tau nak kata apa...tapi perasaan rindu itu membuat penulis makin semangat meneruskan hidup sebagai mahasiswa universiti. Gelak tawa keluarga masa berbual melalui telefon betul2 syahdu bagi penulis. Namun perpisahan ini banyak mengajar penulis menjadi hamba ALLAH yang bersyukur dengan nikmatNya. Yalah...bila berjauhan banyak pulak rasa rindu kita bertamu, bila berjauhan pasti selalu nak 'call' rindu suara keluarga.

Serius sebenarnya penulis merindui keluarga tambahan penulis adalah puteri sulong keluarganya. Keluarga memainkan peranan dalam pembentukan anak2. Membesar & berjayanya penulis sekarang adalah hasil doa & peranan ibu serta ayahnya. Di samping ALLAH menganugerahkan kekuatan & keutuhan kasih sayang antara kami semua, itu yang Maha Penting.


Keluarga bahagia sampai syurga...


  

No comments:

Post a Comment