Monday 7 October 2013

Sepagi bersama adik perempuan ^_^ di hujung minggu

Al-Hamdulillah...hujung minggu penulis dipenuhi dengan aktiviti2 yang menyeronokkan & mengeratkan hubungan kekeluargaan antara penulis dengan satu2nya adik perempuannya serta beberapa orang sepupu. Bahagia bila masa penulis bisa dikongsi besama adik perempuan tersayang. 

Tahniah & terima kasih buat adik perempuan tersayang kerana memberi peluang & ruang kepada kami untuk merasai sedikit kesenangan dengan pemberian hadiah sempena hari raya Aidiladha yang bakal tiba tidak lama lagi. Kami sempat membeli-belah bersama2 di Nilai 3. Seronok dan membahagiakan bersama2 satu2 adik perempuan tunggal penulis. Inilah yang dikatakan orang air yang di cincang tidak akan putus.

Antara gambar yang sempat dirakam penulis.



Sekadar selingan penyejuk mata:
Memetik kata2 sahabat dalam suatu perjumpaan, kesenian merupakan sesuatu yang penting dalam menyampaikan dakwah. Kita kena cungkilkan bakat & kemahiran dalam diri kita semoga kita mampu memberi manfaat kepada Islam sendiri. Islam sangat indah untuk diterima, dan Islam sangat indah untuk dianuti.

Kat sini ada antara hadiah2 yang dibeli oleh puteri kesayangan (adik perempuan) penulis...ni antara gambarnya:

Baju ni untuk ayah tersayang...

ha...ni baju hari raya Aidiladha kami, mama, kak yong & mimi.


Semoga ALLAH sentiasa memberkati kehidupan dunia & akhirat adik perempuan penulis serta mencapai kebahagiaan pada akhirnya. Doa dari seorang kakak untuk adik tersayang. Dedikasi cinta ini untukmu duhai adik tersayang. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan menjadi muslimah solehah dambaan syurga.^_^

No comments:

Post a Comment